.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با آسمانی شدن شهیده فاطمه شفیعی نژاد ؛
شهادت پرستار مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران/ پانزدهمین شهید مدافع سلامت در استان + پیام ها
شمال نیوز : شمال نیوز: فاطمه شفیعی نژاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به کاروان شهدای سلامت پیوست ....

شمال نیوز: فاطمه شفیعی نژاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به شهادت پرستار مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساریکاروان شهدای سلامت پیوست.

به گزارش شمال نیوز، این شهیده گرانقدر در روزهای اخیر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد  و متاسفانه بر اثر ضایعات ریوی ناشی از بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

شهیده فاطمه شفیعی نژاد ، عروس خانواده معظم شهیدان سرافراز عزیزالله و عبدالحمید زارعی است .

 نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی شهادت این بانوی شهیده را تسلیت گفت .


متن پیام بدین شرح است :

حضور ارجمند جناب حجت الاسلام شفیعی نژاد و بیت سرداران شهید زارعی

انالله و اناالیه راجعون

شهادت غم انگیز شهیده مدافع سلامت بانوی پرهیزگار سیده فاطمه شفیعی نژاد موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب گردید.

حضور ایثارگرانه و ارزش جهاد مدافعان سلامت در سنگر دفاع از جان همنوعان و هموطنان مبتلا به ویروس مهلک کرونا، زمانی به تجلی در می آید که اینگونه شاهد وداع غم انگیز  کادر پزشکی بیمارستانها و مراکز درمانی کشور باشیم.

اینجانب ضمن اینکه صمیمانه خود را شریک غم شما می دانم، عروج تأثرانگیز این بانوی مؤمنه را نیز به شما سلاله پیامبر اعظم(ص) و بیت شریف سرداران شهید زارعی تبریک و تعزیت گفته و اجر الهی و علو مقام عرشی این تازه سفرکرده را به همراه صبر و شکیبایی شما آرزومندم.

 محمدی لائینی
نماینده مقام معظم رهبری در مازندران


پیام استاندار مازندران در پی شهادت شهیده مدافع سلامت، زنده یاد فاطمه شفیعی‌نژاد

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران، در پی شهادت فاطمه شفیعی‌نژاد و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع سلامت که جان بر سر پیمان گذاشتند و در مسیر صیانت از سلامت هموطنان، به قافله شهدای والامقام پیوستند، پیامی صادر کرد. ‎

 
متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 انالله و اناالیه راجعون

در تداوم قافله انسان های بزرگی که زندگی خود را برای حفاظت از سلامت و جان همنوعان و هموطنان خویش در طبق اخلاص نهادند، انسان متعهد و فداکار دیگری در این سنگر خطیر؛ گوهر حیات خویش را تقدیم کرد و به کاروان شهدای سلامت این سامان پیوست.

شهادت غرورانگیز شهیده مدافع سلامت زنده یاد فاطمه شفیعی‌نژاد، پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا (س) شهرستان ساری که جان خود را بر سر پیمان خویش گذاشت و مرز فداکاری برای صیانت از جان همنوعان و هموطنان خویش را تا پای جان درنوردید، موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب شد.

میراثی که شهدای والامقام و ایثارگران عزیز در پاسداری از کیان دین و وطن به ارمغان گذاشتند، امروز به صورت آموزه و فرهنگی والا و گسترده؛ سرلوحه مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان کشور شده است که برای فداکاری در راه ایران اسلامی و هموطنان خویش و در مسیر حفاظت از سلامت و جان بیماران در برابر بیماری منحوس کرونا جان عزیز خود را تقدیم می نمایند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام مدافع سلامت در سراسر ایران و استان مازندران که از سرمشق و الگوی ماندگار ایثارگری پیروی می کنند، شهادت بانوی فداکار سنگر دفاع از سلامت، زنده یاد فاطمه شفیعی‌نژاد را به جامعه شریف پزشکان و پرستاران، کادر زحمت‌کش درمان و همه وابستگان آن عزیز سفرکرده بویژه حجت الاسلام والمسلمین شفیعی نژاد و بیت معزای سرداران شهید زارعی تبریک و تسلیت عرض می کنم و از آستان خداوند سبحان، رحمت واسعه؛ آمرزش و رضوان الهی برای آن بانوی ماجده و فداکار و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسالت می نمایم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با صدور پیامی شهادت این بانوی شهیده را تسلیت گفت .

متن کامل این پیام بدین شرح است :

بسم رب الشهدا

با کمال تاثر و اندوه اطلاع یافتم سرکار خانم سیده فاطمه شفیعی نژاد پرستار صادق و فداکار خطه مازندران که ماه ها در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا به جهاد و تلاش شبانه روزی  مشغول بود و به عنوان مدافع سلامت پروانه وار گرد بیماران گرفتار می گشت سرانجام به خیل شهدای خدمت پیوست و نام خود را برای همیشه در صفحات نورانی تاریخ کشور ماندگار ساخت.
 
بدون تردید از دست دادن این عزیز که نجات بخش جان بسیاری از هم نوعان خود بود، ضایعه ای برای جامعه پرستاری کشور و اندوهی جانکاه برای بستگان و آشنایان به ویژه خانواده بزرگوارش به شمار می‌آید.

 قطعاً رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جدی گرفتن خطرات این ویروس معمولی، از سویی هم وطنان، از اصلی‌ترین انتظارات خانواده‌های شهدای مدافع سلامت است.
 
اینجانب شهادت این پرستار جان نثار را به خانواده بزرگوارش تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ صبر جمیل و پاداش شایسته و صحت و سلامت را مسئلت می نمایم و امیدوارم خداوند این شهید سعیده را با شهیدان منسوب به خانواده شهیدان زارعی ، و در جوار آنان به مقام والای "عند ربهم یرزقون"  نائل فرماید.


 السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

سید علیرضا ادیانی


سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم با صدور پیامی، شهادت پرستار مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه زهرا (س) ساری را تسلیت گفت و عنوان کرد؛ اینجانب فقدان این همکار ارزشمند را به خانواده محترم ایشان، همکاران گرانقدر، جامعه پزشکی و پرستاری استان تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق، برای تمام همکارانی که در این سنگر مقدس ارائه خدمت می‌کنند سلامتی مسالت دارم.  


پیام تسلیت رییس بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س)

دکتر ابوالقاسم فلاح رییس مرکز آموزشی درمانی تحقیقاتی حضرت فاطمه الزهرا (س) ساری هم در پیامی آسمانی شدن پرستار آن مرکز درمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: روح بلند سیده جلیل القدر مرحومه مغفوره خانم فاطمه شفیعی نژاد از پرسنل ایثارگر و خدوم پرستاری این مرکز به ملکوت اعلی پیوست.

شیرزنی که بنا به گواه همکارانش در ارائه خدمت خالصانه و صادقانه به بیماران بی نظیر بود. ایشان علیرغم اینکه در بخش حساس و مهم‌ای سی یو جراحی قلب انجام وظیفه مینمود، ولی بار‌ها داوطلب خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شد و در نهایت هم در این مسیر شربت شهادت نوشید و در ظهر جمعه مورخ بیست و یکم شهریورماه هزار وسیصدو نود و نه به جده اش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها پیوست.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده و بستگان بخصوص به پدر بزرگوارشان حجت الاسلام شفیعی نژاد، مادر گرانقدر و همسر و دختران داغدیده اش و همچنین پرسنل زحمتکش بیمارستان فاطمه زهرا و تمامی ایثارگران عرصه سلامت ایران عزیز تسلیت عرض نموده از خدای بزرگ برای آن شهیده سعیده غفران الهی و برای بازماندگان صبر آرزومندم.


به همین مناسبت ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران هم پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد :


اِنّا لِلّهِ وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعُونَ

بار دیگرمجاهدی دیگر از نسل زنان قهرمان مازندران دردفاع ازسلامت مردم این سرزمین آسمانی شد و موجب تاثر و تاسف عمیق گردید .

شهادت بانوی فداکار و پرستار بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) سرکار خانم سیده فاطمه شفیعی نژاد را به همه همکارانش، خانواده و وابستگان آن خواهر نازنین تسلیت و تعزیت می گویم .

اینجانب ضمن عرض خداقوت و آرزوی سلامت برای همه پزشکان، پرستاران، بهیاران و پرسنل بهداشت و درمان، برای این شهیده بزرگوار آرزوی علو درجات دارم و برای بازماندگانش صبر و اجر مسالت دارم

در این فرصت و در محضر روح بلند و نورانی این شهیده گرانقدر و همه شهدای مدافع سلامت از همگان می خواهم با رعایت کامل موارد بهداشتی ، ضمن تضمین سلامت خود و خانواده هایشان ، مانع از به خطر افتادن بیش از پیش جان ارزشمند کادر درمان شوند تا دیگر شاهد فراغ جانسوز تلاشگران عرصه سلامت نباشیم . انشالله

 سمیه قاسمی طوسی
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران


گفتنی است ؛ مراسم تشییع جهادگر عرصه درمان و سلامت پرستار پرتلاش بیمارستان فاطمه الزهرا (س) ساری، شهیده خدمت سیده فاطمه شفیعی‌نژاد امروز شنبه ۲۲ شهریور راس ساعت ۱۰ صبح از بیمارستان فاطمه الزهرا(س) ساری به سمت گلزار شهدا ملامجدالدین برگزار خواهد شد.

« شمال نیوز » شهادت این پرستار مدافع سلامت را به بیت سرداران شهید عزیزالله و عبدالحمید زارعی و سایر بازماندگان و همچنین دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران تسلیت می گوید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شعبانی 22 شهريور 1399
شهدا رفتند و در مسیر خدمت به خلق خدا و در راه خدا آسمانی شدند جایشان خالی و یادشان همیشه ماندگار.
جای بسی تاسف است که این عزیزان پر پر می شوند ولی هنوز خیلی مسایل بهداشتی را رعایت نمی کنند و آخر هفته های شمال و جاده های شمالی پر از مهمانان ناخوانده ای است که میزبان محترم و آبرومند خویش را دچار زحمت فراوان می کنند. بگویید بشنوند وببینند تا شاید ذره ای در رفتار خودشان تجدیدنظر کنند. این عزیزان جانشان را برای دفاع از حریم سلامت جامعه تقدیم و به لقاء الله پیوستند.
شهروند 22 شهريور 1399
بنام خدا
جناب حجت الاسلام شفیعی نژاد وییت شهیدان زارعی ضمن عرض تسلیت وعلو درجات برای آن مرحومه وصبر وشکیبایی ازخداوند قادر متعال برای شما خواهان وخواستارم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.